Charms Cafe @One Utama

Untuk sekian kalinye...setelah berminggu xupdate blog jenjalan cari makan ni, baru hari ni aku dapat peluang nak mengupdate...bukan tak berjalan g cari kedai makan, jalan jer...sampai berkilo dah naik berat badan ni..tapi xsempat...xperlaa...sket2, aku akan letakkan ag tempat2 menarik untuk korang sume try...=)

ok, yang ni satu kedai yang dah lame aku try...sebelum kahwin ngn en.hubby ag...lame dah terpikir nak bawa en.hubby nak g makan kat situ...tapi baru beberapa hari lepas berpeluang...name kedai ni Charms Cafe...kat One Utama...2nd floor...kat gambar bawah ni der dia nye alamat..cawangan ou punya =)




 ni antara menu-menu yang ada kat Charms Cafe...
menu yang aku beria-ria sangat nak en.hubby makan sebenarnya yang kat atas tu...lamb charmer...specialnye...nilaa dia...style tol...korang ley bakar ikut camner korang nak (walaupun sebenarnya dah dibakar)...masak, separuh masak..wuteverlaa..lain laa sket dari yang lain kan...berasap2...bau yang sedap...hehehe~ =P'


dek kerana aku dah pernah makan lamb charmer ni, aku bagila en.hubby jer yang try...aku lak try claypot curry stingray dengan nasi...rasenye, cam kari mamak..kuahnye memang pekat...selain sedap, kuantiti dia pun memang berbaloi ngn harga...=)



untuk air, aku just minum air teh cina...aku ni kalau pas makan minum nye siket jer...so rugilaa order yang best2 tapi xdapat nak habiskan...yang en.hubby lak kalau xsalah dia order abc cendol...


ni dia abc cendolnye... sangat banyak...dan sangat sedap...berbaloi...=)) tengok pun dan tersenyum epy ngn colournye...makan per tah ag...hehehehe~ =)))) 

Makannnnnnnnnnnnnnnn~~~~~ (@_~) 






0 comments:

Post a Comment