Malaysian Cuisine @Jombali, Tesco Mutiara Damansara

Kalau korang ke area Mutiara Damansara, sekali sekala trylaa makan di Jombali Tesco....ubah selera...kalau sebelum ni asyik try makan kat ikea jer, try lak makan kat sini...cam2 pilihan masakan malaysia yang der...





ni antara menu yang ada kat kedai ni...semua yang dalam gambar ni aku pernah try...pendapat aku, memang best...kena ngan selera aku...en. hubby aku pun suka makan kat sini pas aku kenalkan kedai ni kat dia.. 


ni kueh teow beef per ntah...aku sangat fail nak ingat nama2 makanan ni...hehehe~ =) tapi aku ley jamin memang best...kuahnye pekat...dagingnye lembut...cukup garam gulanye... =)

yang ni lak en.hubby yang order...nasi goreng lamb chop....mungkin korang rasa makan ni kat kedai lain pun ley makan...tol...tapi aku ley jamin gak dianyer sos black pepper memang sedap..lain dari yang lain =)


untuk air, aku order soya cendol n en.hubby lak order carrot susu...

Harga : RM 45++

0 comments:

Post a Comment