Nasi Berlauk @ Padang Mat Sirat Langkawi

Sebenarnya dah lama aku makan kat kedai ni...tapi terlupa nak post... bila wat post pasal nasi berlauk untuk makan tengah hari baru aku teringat...time aku gi bercuti kat langkawi ngn en.hubby dulu, ada satu kedai makan kat Padang Mat Sirat yang sedap...

Kedai ni sangat sempoi jer...terletak tol2 kat kawasan parking Padang Mat Sirat..tertulis perkataan ikan bakar...lupe lak nak snap gambar masa tu...tapi yang pasti kedai ni sangat senang je nak gi...kalau korang  kat Padang Mat Sirat, time tengah hari, tengok berasap tu, ye laa tu...tulaa kedai ikan bakar yang aku maksudkan...hehehe~


Kebetulan masa aku gi tu masih awal...so aku ngn en.hubby sangat bertuah sebab dapat makan special gulai kari telur ikan...sampai sekarang terasa nak ag...=) tak banyak pun kari telur ikan ni...ada 4 ketul jer time aku gi...baru siap masak masa tu...tu yang wat kari ni ag best...makan tengah lapar...panas2...hehehe~

En. hubby aku lak makan ikan bakar..ikan ni aku tak tau ikan per..lupe lak nak tanya tuan kedai tu...(aku ni suka makan ikan tapi nama2 ikan aku memang fail sket...hehehe~) pun sedap...segar ag ikannye...

pelengkap makan tengah hari masa tu, ulam ngn sambal belacan...fuhhhh!!~~~ terbaek!!

ni aku dh makan separuh baru teringat aku lupe ambik gambar nak letak kat blog...ok...aku tau...agak gelojoh di situ ye...hehehe~ per kan daya, bau masakan sangat sedap...wat aku tol2 lupe =)

3 comments:

Cik Senyum ツ said...

nak telur ikan jugak. lma dah tak makan :(

Unknown said...

sedapnyeeeeeeeeeeee..... lapar terus ni! -.-

eudashaari said...

hehehe~ =)

Post a Comment